SJUKLING :/..

Hej hopp :))!

ligger å kollar på kungarna av tylösand haha herregud säger ja bara , iq fiskmås !

För övrigt har jag sjukt ont i halsen :/ har varit hemma från jobbet i dag , tyvärr !! Gillar inte å va hemma från jobbe men va tvungen i dag , blir en kurera dag imorn oxå suck ! sen e de fredag igen :) känns som de e fredag hela veckan numera , veckorna bara springer i väg..

Annars flyter livet på rätt bra , mkt jobb och mkt bus me min älskade Emil :).

Saknar dock Esso min lilla pärla hur mkt som helst :´(.. vet inte om jag ska ha häst lr inte just nu , kanske vänta t nästa år när vi har mer pengar å kan köpa en ny fining, annars hyra nån så länge :), jaja vi får se hur d blir ..

Älskar min lilla familj mest!!

bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0