Måndag..

måndag igen , alltid lika rolig dag , men snart e de fredag igen ..:) haha

Min dag har bestått av jobb , bus me min älskade Emil, långpromenad me vovvarna och handling..
Mitt liv e rätt annorlunda just nu, men bara gilla läget sålänge :)).
ska köpa mig ett träningskort nu sen jäklar ska jag bli grym :P, tjejklassikern 2011 here i come :D..

Imorn blire en lååång dag jobb hela dagen sen föräldrarmöte på jobbet hela kvällen..

Nähe nu ska jag mysa lite me älskling innan john blund kommer på besök ..



Jag kommer aldrig någonsin mer vara sådär dumsnäll igen , de vinner man tydligen inget på ändå e ju helt klart överbevisat......







Gonatt alla mina vänner ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag håller med ! Var inte så dumsnäll ;)

Fast var det mot mig ;)

2010-09-30 @ 14:57:35
URL: http://niniiis.blogg.se/
Postat av: Sara

Dig kommer jag alltid vara snäll mot ängel:)

2010-09-30 @ 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0