Lördag :)

halloj :).

Har vart dålig uppdatering på sistone, men har haft fullt upp:).

I veckan har pappsen varit här :), han åkte hem i går igen .. har vart så skönt å haft honom som barnvakt när jag jobbat. Önskar dom bodde närmare oss!

Min vecka har bestått av jobb, stallet, hundarna och min lilla Emil:)!  

I går va Johannes,  Nina, Johan, Tindra å lille Melvin & Theo här :) , dom e juh så SÖTA dom små grabbarna:) vi käkade tacos å hade de allmänt trevligt!

I dag klev jag upp me tuppen för å hinna rida innan tävlingarna började, å min lilla pålle gick kanon faktiskt :)

nu blire lite frulle, medans sötisarna ligger å sover ..

i kväll blire 25-års FEST TJOHOOO!!:D

     


Kommentarer
Postat av: Julia Persson

Hej!!!! Esso är så jätte fin <3 sara sätt ut vidion ;) :) hahahahaha mohahahahahahahahahahaha <3

YEAH Kram Jullia <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-06 @ 19:30:35
URL: http://www.123minsida.se/juliapersson
Postat av: Heidi

Hej vännen. Det var inte igår. Nu har jag med lyckats skaffa en blogg, så nu kan vi allt följa varandra=) Snart kommer nog lille fölisen med:D



Hur är det med er annars?



Kram Heidi

2010-03-07 @ 20:44:54
URL: http://heidiaregger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0