onsdag..

Sancka om riktig tråååkdag!

Jag får verkligen paanik av att sitta hemma å uggla .. Måste ha saker å göra .. Har 2 hästar å rida å greja till men kan inte göra de när ja inte har nån barnvakt så får ta de när krille kommer hem från jobbe.. ska även försöka hinna me å träna kl 19..

På tisdag åker jag å Emil t sthlm:D wohooo!! på söndagen åker ja back to vetlanda utan min lille prins:S , han ska bo hos sin mormor å morfar i 2 veckor .. jag ska hem å jobba ! tjäna massa välbehövliga pengar!
Blir nog kanon tror vi kommer sakna honom mer än han kommer sakna oss :P

Nähe nu ska jag hänga upp tvätt , guuud så kul!

Hej så länge:)



Kommentarer
Postat av: Mickaela

Guuud va han växer alltså :)

2010-06-09 @ 22:31:37
URL: http://Mikkis.se
Postat av: Sara

Jag veet :) . va på bvc i dag han e lååång å smal nu ! 10, 8 kg och 82 lång :)

2010-06-10 @ 14:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0