Mysig Lördag <3

Tjohooo :) !

Kom hem för en stund sen efter en fullspäckad dag ..

I dag har världens sötaste lilla Ossian döpts och jag hade äran å få bli hans gudmor :)! Tack Elle å micke:)!  sötingen sa ingenting under hela dopet även fast jag höll i honom  ,sååå snäll så  :) ! Tack för en mysig dag familjen Torstensson/Jacobson :)!

Efter dopet åkte jag t stallet å fixade, sen hem igen byta kläder och i väg till kullen där Susanne å Holger var , käkade lite mat och Emil busade me farmor :) .


Nu ligger jag i soffan å väntar på att älskling och vovvarna ska komma hem från långpromenad..

Bilder från dopet kommer en annan dag !

puss hej!

Liten Ossian:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0