Torsdag..

Gomorrorn gott folk:).

Ligger i soffan å degar medans Emil sover sött efter våran morgonpromiss:).. Vet inte vad man ska hitta på i dag .. ska iaf försöka tvätta upp all tvätt som e en hel del .. haha! fattar inte , berget bara växer å ja tycker ja tvättar jämt typ.. När ja blir rik ska jag anställa en städerska.. Hmm IN MY DREAMS

I dag kommer Maja hit wohoo:D!! Hoppas vi hinner ses mer än förra helgen..

i går jobbade ja en stund på montessori medans Emil va hos gammelfarmor å röjde:). på kvällen vare hoppträning, gick rätt bra..  om man bortser från min lilla ofrivilliga avtrillning haha! va en trekombination där insprånget å utsprånget stod snea, min lilla pålle tyckte att de va lite svårt å konstigt så jag fick rida som en galning, som sagt jag skulle över hindrena mer än honom haha ! kom in lite fel på första då stanna han å jag som va så¨inne på å komma över åkte ner på marken i stället :P.. men skam den som ger sig .. Hoppade sen igenom den flera gånger å gick kanon :D! stolt*, i övrigt skötte han sig fint hoppade bla vattenmatta å andra titthinder utan stopp :).

Nehe om man skulle vika lite tvätt igen.... yey...

//Sara

 Min lilla Esso*

Kommentarer
Postat av: Majsen

Haha smickrande bild på Esso höödu .;) HAHA. han ser helt förstörd ut ! :P

2010-02-19 @ 19:45:57
URL: http://backler.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lite trött bara efter träningen :P.. ska försöka ta nån bra bild som gör honom rättvis :D

2010-02-20 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0