Fucking day..!

I dag har verkligen inte vart nån bra dag..

dagen började me att lille prinsen  tyckte att vi skulle kliva upp vid 6 tiden, så de va juh bara att dra sig upp ur sängen typ halvdöd , fixa frukost, göra oss i ordning, å sen åka t gammelfarmor lämna Emil , sen vidare t jobbe ..

va juh tom 10 min för tidig i dag haha* duktigt av mig :)

 
när ja sen slutat jobba , hämtat emil å kliver innanför dörren möts jag av en stinkande doft SKRIKER rakt ut TIIINDRA!!! varpå Tindra visste exakt va hon gjort för fel å springer ut genom dörren som jag inte hunnit stänga å vägrar lyssna när ja skriker 500 ggr...! slutar med att jag Emil Zeke och VAGNEN (som knappt går å dra i snön ) får leta över Tindra i över en timme ! å när hon ser mej så springer hon åt det andra hållet, *grrr*!! Jag e helt vansinnig men efter en lååång stund lyckas jag få tag i henne.. Kan  tänka mej att alla grannar måste ha fått sig ett gott skratt! 

När vi väl kommer in så va de bara storstäda och vädra huset.. 

sen kom älskling hem från jobbe, gjorde potatis och pannbiff , Mums*..

sen vidare t stallet för träning på kvällen .. men som sagt not my day:(.. Hästen gick inte rent så nu blir de ringa å boka tid hos veterinären å hoppas på att de inte e nått allvarligt me min lille älskade vän :(.

Nu ska ja kolla skidor å heja på svenskarna .. Hoppas dom har mer flyt än mej i dag :) ..

bye


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0