påsken :)

I torsdags kväll åkte vi till Sthlm för å fira påsk, va riktigt skönt å har inte sovit så mkt på läääänge haha :)

på dagen va vi me min lilla pålle i ramkvilla:S gick inge vidare han va inte bättre så blev nu sprutad i hovleden och ska på återbesök om 3 veckor, håller verkligen alla tummar å tår jag har för att han e bättre då , annars finns de tyvärr inget mer å göra :´(..

Innan vi åkte så klippte jag mej , de va mer än behövligt vill ja lova :D, nu ska jag bara slinga lite mer sen blire nog finemang :).

 såklart kommer massa bilder från långhelgen :)

Mina älskade pojkar på skansen <3









bye bye :P

Kommentarer
Postat av: jessi

Kan du inte ge den lille pojken mat så han slipper äta pinnar?!? ;) hahhaha!

2010-04-07 @ 18:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0