Lördagkväll ..

Halloj :)

Hemma på vintergatan e de lugna gatan förutom att några snorungar smäller smällare hysteriskt utanför!!  ligger i soffan me min chokladkaka och kollar på körslaget .. Emil sover redan och mannen min e ute å festar.. Rätt skönt ändå å va själv , händer juh inte alltför ofta numera :P.. Tänkte att jag skulle slinga mitt hår lite snart :)!! å för er som undrar så yes jag gör de själv , har man ingen hjälp så får man göra de själv :D har ja gjort sen jag flytta hit haha!

Idag har vi varit nere på stan en sväng å kollat lite ,  inge vidare kul när man inte har råd å köpa dom där snygga nudie jeansen och converse dojjorna som jag vill ha men men så e de i bland , tänk om man va rik... dom som säger att massa pengar inte gör en lycklig har fel .. Klart fan att Pengar gör en lycklig! 

på em åkte ja t min häst, pysslade och va ute å gick en sväng .. Villa att han ska bli frisk nu!! Min lilla Esso<3

Hoppas ni alla har en bra Lördagskväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0