Fika på stan :)

Tjoho :) !

Nu e vi Precis hemkommna från fika å liten runda på stan me bästa Elle å Ossian :) .
Såg en massa snygga kläder , varför e de alltid så när man inte har pengar .. Ska bli skönt å jobba i sommar å få in lite cash :)!

i går hade vi en heldag ute i 2 olika lekparker, va juh helt underbart väder:D! På kvällen va ja hos pållen min som vanligt :).. nu ska jag försöka göra pannkakor t oss å sen ska vi åka t stallet :)

Slänger in lite bilder från dom senaste dagarna!

Mina <3




Vovvarna e alltid me :D


yes jag har färgat håret igen .. Nu för sista gången :P




Maja klättrar:)


Lekparken e roligt :P


Min lilla buse<3


fina Tindra :)


på promenad


Söta lilla ossian<3


Elle :)


oj så många bilder de blev hehe :D..


Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0